Εφαρμογή καταγραφής αιτημάτων για τον Δήμο Ασπροπύργου

Ασπρόπυργος

15/06/2020, 6:47 μμ

Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα καταγραφής αιτημάτων για τον Δήμο Ασπροπύργου. Μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα οι πολίτες έχουν την δυνατότητα αποστολής αιτημάτων για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, δήλωσε σχετικά για τη χρήση της πλατφόρμας: «Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημά μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Ανοίγουμε ένα νέο, άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί. Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα της πόλης μας, με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».

Δείτε το Δελτίο Τύπου:

Ο Δήμος Ασπροπύργου, για μια ακόμη φορά πρωτοπορεί και ενισχύει τη χρήση νέων τεχνολογιών στις διοικητικές του δομές με τη βοήθεια ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη.

Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη αλλά και του επισκέπτη της πόλης καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών πλευρών, βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών της Δημοτικής Αρχής. Όραμα και στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι η κάθε υπηρεσία του Δήμου να ενημερώνεται άμεσα κα να φροντίζει για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας, με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο και κυρίως ψηφιακά χωρίς την παρουσία του πολίτη.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής σε 4 απλά βήματα:
● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την εφαρμογή αυτή ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας και να καταστεί, ως το νέο σύγχρονο εργαλείο που θα επιλέγουν για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα.

Ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, κ. Νικόλαος Μελετίου, δήλωσε σχετικά για τη χρήση της πλατφόρμας: «Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημά μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Ανοίγουμε ένα νέο, άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί. Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα της πόλης μας, με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».

Ενημερωθείτε για την ηλεκτρονική πλατφόρμα στον παρακάτω σύνδεσμο: dimosaspropyrgou.gr/novoville

Διαβάστε επίσης